when love takes over

tjenatjena!
som ni vet så kollade jag ju på top model förut, har redan hittat min favorit tror jag.
hon med fräknar, så himla söt!
man märker att det blir höst nu, för alla bra tvprogram kommer tillbaka!
på tisdag så äre idol & andra avenyn som gäller (y)

vet inte om det blir någon skola i morron, får helt enkelt se hur jag mår i morron bitti..
har träningsvärk i magen efter allt hostande oxå,
helt sjukt att jag har fått det så snabbt för jag började hosta i morse tror jag haha!

nej nu tror jag att jag ska sova, är sjukt trött eftersom jag bara sov typ 2 timmar i natt!



kisses
/i



Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÄNKAAAR! (y)

2009-09-07 @ 10:12:28
Postat av: jossse

kommentren ovan är från alicia ;)

hon är oxå min favorit. var ju as söt med sina fräknar!

2009-09-07 @ 10:21:27
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: jag kommer!

Glöm inte att det var du som föreslog det ;)

2009-09-07 @ 21:14:11
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0