tröttis

Ja, jag sitter här och är trött som fasen!
Men det är väl inte så konstigt eftersom jag gick upp så tidigt, vaknade kanske runt 10 i 6 och kunde inte somna om..
Skolan gick ganska snabbt faktiskt, finns inte så mycket mer att säga om den.
I morron så är det ju onsdag.
Först hål i typ 3 timmar så vi börjar första lektionen 11:30 om vi inte har delat upp SOn,
som vi har då, i två delar. Lär ju märka det i morron (;
Sen vet jag inte vad vi har.. Sista lektionen är iallafall elevens val och då har jag ju film.
Slappt som fasen!
Men skitsamma! :D

Va med Jessi efter skolan, vi gick till kondis och fikade.
Vi fjorde det hela tiden när jag gick i 5an & hon i 6an. En cola & dubbelbiskvi, MUMS!
Sen gick vi ut, gungade på någon jäkla kul grej på skolan, mysigt vare för det är så stor så man kan lixom ligga på den haha (:
Sen gick vi till Jessi och kollade på idol & andra avenyn.
Du är för bra gullis!


Sen om ni ville veta så kan jag ju säga att jag saknar simon, illa!
bajs : (
åhh



nej nu vart jag ledsen, pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också vara kär..

2009-09-22 @ 23:50:21
Postat av: josse

gumman då!

men du träffar ju han i skolan ? :) <3

2009-09-23 @ 21:03:41
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: Sanne

Kommentar ;)

2009-09-25 @ 11:41:57
URL: http://sannizzyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0