snorigt

är precis vad det är här!
usch, jag hatar att vara förkyld.
maten smakar skit & man låter som en 80årig gubbe när man andas!

men iallafall..
tyckte synd om mig förut så jag nästan badade i silverschampoo,
hade ansiktsmask och efter det hårinpackning.
me like!
& just nu sitter jag och lyssnar på demi lovato, hon är braa! (y)

och justee
när jag har blivit frisk så tänker jag verkligen ta tag i idrotten.
jag har ig i det, och det är fan inte bra..
fast jag vet varför jag har fått det och det är för att jag har vart osams så mycket med karolina & att jag är så osäker på mig själv när det gäller sporter..
men nu är det bättre mellan oss och jag tänker iallafall ha ett jävla g till vintern!

snoriga pussar
/i




Kommentarer
Postat av: Emin

de är ju inte svårt att bli osmas med henne när kvinnan är helt knäpp :)

2009-09-03 @ 21:19:08
Postat av: idajohansson

svar till emin :

haha nej skoja inte, hon är helt knas ;o

2009-09-03 @ 21:26:45
URL: http://iidajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

Bara man är ombyt och är glad

fixar man ett G ;)

2009-09-03 @ 22:14:07
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0