like i did before..



visst ser det gott ut ?
det trodde jag att det skulle vara.. liksom körsbär, det lät ju skit gott?
va det gott ? NEJ!
trodde jag skulle kräkas, det smaka förihelvete sån där äcklig sak som jag inte tycker om?
jaja, tog en jordgubb istället.
ledsen vart jag!

vaknade runt typ halv 10.. jag som ville sova länge, men det gick inte för jag kunde knappt andas.
nej nu ska jag gå och leta på mina raggsockor, det är ju nästan vinter ute.
skulle behöva köpa mig en mysig mössa, och en halsduk!
gud så mysigt.
hörs senare!


puss<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: ja det gjorde vi!

saknar den tiden! :( <3

2009-09-05 @ 13:09:11
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0