jag suger

som fan! har ju inte uppdaterat någe på as länge..
:(

va iallafall hos pappa i helgen, gjorde inte mycket alls..
300 kronor rikare vart jag iallafall!
efter skolan idag så gick jag och jessi till simon.
martin & krille kom efter ett tag också. klockan 9 kollade vi på kändisdjungeln.. inte för att jag tycker att det är några riktiga kändisar med men vafan klart man måste se (:
vid 10? så hade alla gått och runt kvart i 11 följde simon mig hem.
& nu ska jag sova!
juste! på fredag så blir det ingen skola för då ska jag på hockey med jessi, taggga! :)

världens mest ointressantaste inlägg jag vet!

nej godnatt!


jag älskar simon<3

Kommentarer
Postat av: malin

grattis sötnos:)<3

2009-09-16 @ 18:16:10
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0