ingen skola

nepp! ingen skola i morron, orkar inte bli indelade i grupper med såna från fyran upp till sjuan?
och sen gå runt till massa stationer, nej tack.
jag går till jessi i morron och kollar film istället, vi strejkar!
vi ska nog kolla på hannah montana (;
yeah!

kom hem från simon för ett tag sen.
martin oskar & jessica kollade på idol med oss.
sen skulle alla hem och då kollade jag och simon på någe äckligt program,
folk som typ åkte skateboard och sen trilla och bröt armar & ben , vissa bröt tillomed ryggraden!
äckligt program det där..
förkylningen har ju iallafall blivit bättre så jag va med på första idrottslektionen idag, woho!
kommer slippa idrotten nu typ 3 lektioner i rad ?
ännu mera woho!
vi har idrott torsdagar och fredagar.
i morron blir det ingen idrott eftersom det är skoljoggen och det dära hela dagen,
nästa torsdag är det body hill så då blir det inge heller..
och sen nästa fredag ska jag på hockey med jessicababe så då missar jag den igen.
YEAH!

men aja.. nu ska jag sova! pusssgodnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen att ditt hår är fint! :)

2009-09-11 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0