äntligen helg

äntligen,äntligen,äntligen helg!
ska bli så skönt att inte behöva gå upp 7 varje morgon. bara sova hur länge länge man vill!
jag älskar att sova <3
usch vad jag har längtat!

slutade tidigt idag, men bara för att jag inte kan vara med på idrotten.. min näsa funkar inte som den ska, den är full med snor!
fortfarande lika förkyld asså..
men jag åkte in till stan med ida & rasmus, tänkte hitta skinnjackan som jag har drömt om dag & natt men som aldrig har funnits i min storlek.
den fanns inte i min storlek nu heller.. men jag hittade en liknande på hm som vart min ! :)
bara 400, ujujuj!

satte mig och kolla på brokeback mountain, den där bög filmen ni vet?
den va bra, tills jag somnade. nu fattar jag inte ett skit vad som har hänt så jag sket i filmen.
vi har den endå på film,fast jag har aldrig kollat på den. så kan kolla på den någon annan dag.

i morron iallafall så tror jag att jag och josse, och kanske alicia ?
ska till simon, skulle vara lite folk där.

nej nu ska jag göra annat, typ snora?

take care
/i



saknar sommaren & er! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om din blogg! :)

2009-09-05 @ 11:06:57
Postat av: josse

ja, vi får vara lita sjuka tsm hos simon! :D<3

2009-09-05 @ 11:37:19
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0