trött som fan

är vad jag är
vet inte hur lite jag har sovit i natt, 2-3 timmar kanske?
inte bra! jag kommer somna tidigt i kväll iallafall!

annars då?
hjälpte nyss mamma med maten & nu sitter jag här och väntar på simon, fast det känns ganska meningslöst att göra det. något säger mig att han inte kommer komma än på ett tag..
han är fortfarande kvar och lanar hos martin.

fick ryck förut förresten, jag bara börja sminka mig.
har inte haft smink sen typ fredags?
tycker egentligen inte om att ha smink, tycker bara det är ivägen och är jobbigt men jag älskar att sminka!
lite knasigt sådär..
så det är egentligen därför jag har smink, för att jag tycker det är kul att sminka mig!
+ att jag täcker finnar och sånt dårå.

nej nu ska jag nog gå och mysa ner mig under täcket och kolla på tv tills maten är klar.
vi får hoppas att jag inte somnar.
bara för det så måste jag berätta en grej.
jag va jätte trött efter skolan en gång så jag somnade i soffan, sen väckte mamma mig och sa att det va mat.
när jag hade ätit så gick jag och la mig igen och när jag vakna nästa gång så kommer jag inte ihåg att jag hade ätit!
lite läskigt ;o






även fast jag träffade min baby för några timmar sen så saknar jag honom.
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: josse

sv: den är redan avslutad :( men du är ju redan länkad på min blogg! :D puss <3<3

2009-11-01 @ 17:26:46
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0