i'm just me

heeeeello
efter många om och men så gick jag och jessica till hennes pappa tillslut igår och sov där.
men innan vi somna så gjorde vi hårinpackning. någon sak man har på benen som skulle kyla ner typ. det va det värsta jag nånsin har haft på benen, man kunde knappt röra dom för det gjorde verkligen ont så kallt det va!
usch. det tänker jag aldrig mer köpa.
sen gjorde vi anstiksmask oxå men jag tror inte att jag tålde den för det såg verkligen ut som att jag hade solat lite för länge & sen bränt mig. hade liksom röda fläckar lite överallt i ansiktet och sen runt ögonen va jag vit, såg förjävlig ut! :O
hahah

pusssshej



ps. jag älskar simon jakowlev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0