fredag

äntligen säger jag bara! :D
är så trött på skolan så det finns inte.

kom nyss hem från den,skolan asså.
har ont i ryggen och börjar få ont i öronen så sket i idrotten och gick hem istället.
älskling kommer till mig när han har slutat om typ en timme :)
satt nyss och funderade på vad vi skulle äta ikväll,
men kom på att ida skulle köpa med pizza som man gör i ugnen, yehow! :D
lätt & snabbt.
usch, undrar vad jag kommer leva på när jag flyttar hemifrån!
pasta,nudlar,pizza,pasta,nudlar,pizza....
så tror jag mitt matschema kommer se ut.
när jag skulle gå från skolan så kom robert, min nya kontaktlärare,
och gav mig ett häfte med massa teckningar som jag hade gjort när jag gick i lekis!
hahah så söt va jag (;

nej nu ska jag läsa massa bloggar, känns som att det kommer ta ett tag.

pussar

Kommentarer
Postat av: josse

haha vad coolt, jag skrev just ett inlägg att " nej, nu ska jag läsa lite bloggar "

sen hade du oxå skrivit det.

vi tänker likadaaant :D

<3

2009-10-09 @ 15:16:58
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0