ansiktsmask

tjena!
helgen med jessica i leksand va riktigt kul & mysig!
vi bodde i en mysig stuga på leksands campingen. på fredagen va vi på hockey, leksand-troja
4-1 vann leksand med iallafall ! ;D
men vi satt mest inne i stugan och spela kort dom andra dagarna.

älski kom och sov hos mig igår när jag kom hem, han ska sova här inatt oxå.
mysimysi! :)
fast just nu är han till uö & jag sitter här med ansiktsmask. sån där rolig som man drar bort sen, hähä :D
tänkte höra med er om ni vet någon bra mot finnar och sånt?
snäälla skriv isf, jag har redan en men skulle vilja veta om det finns någon mer bra! :)


nej nu ska jag gå och dra bort ansiktsmasken och sen ska jag kolla om det är någe bra på tvn..
kommer säkert somna innan simon kommer oxå,men då kommer han bli tjurig (a)


pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0