they are all flashbacks..

HELLOOO!
asså jag hatar det där, "hej,hejhej,tja,hello,tjena,tjenixen,tjollahopp...."
ja listan kan bli LÅNG! måste man ens börja med någe utav det ?
aja, skit samma.

kom nyss hem från david, åkte dit förut runt 4.
kollat på fotboll och käkat på pizzan har vi gjort!
och nu sitter jag här, som vanligt..
sovmorgon i morron oxå! WOHOOOW
eller, vi tar sovmorgon för först har vi kontaktlärartid halv 9 i typ 45 minuter och efter det har vi hål till halv 12 -.-
bara för att dom har gjort någe fel i schemat.. palla?
nej så vi tar sovmorgon, ska bli skönt! :D

juste, måste berätta en liten läskig sak!
idag så skulle jag och sebbe gå upp för en trappa eller vi typ hoppa/småsprang, ja ni fattar! (;
men sen när vi kom ner igen så vart jag jätte skakis och mitt hjärta slog jätte fort & hårt ;o
jag vet inte hur det är att ha astma men är det någon som har det som kan förklara hur det känns ?
skulle vara bra (:



take care v
/i

Kommentarer
Postat av: malin

jag kan förklara hur det känns när man har astma om du vill , eftersom jag själv har haft det sen jag var liten, puss!

2009-09-02 @ 17:53:06
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0