sorry..!

hello!
sorry för att jag inte har skrivit på typ två dagar..
men jag vet inte hur jag vill göra med bloggen.
när jag inte har en så längtar jag bara efter en, men när jag väl har en så blir jag bara stressad över att jag inte skriver någe.
inte bra ;/
får fundera på saken.. tycker ju det är kul att skriva så men..
men aja.

har sovit hos ronja sen i lördags, för då va vi kattvakt för dom har skaffat en ny lite bebis!
som heter magnus, fast hon är tjej haha ;)
eller, nu har dom döpt om den till svea.
fast vi har ju sagt magnus till den så länge den har funnits nästan eftersom dom fick den utav david, ronjas kille.
så magnus kommer nog iallafall jag kalla henne för haha :)
skolan idag då, gick faktiskt bra fast jag hade as ont i huvet.
slutade 20 i 4 och då gick jag hem och kollade på top model,
nu har jag nyss ätit och ska snart gå och fixa lite på mitt rum.

här är då mange, eller svea så ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: alltså jag har ingen anning , haha!

det är därför jag frågar er typ ;p

2009-08-24 @ 17:45:40
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag funderar och jag funderar :D!

2009-08-25 @ 19:49:59
URL: http://idaukarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0