if only you.... <3

hej bloggen!
skolan idag va precis som alla andra skoldagar.. seg!
slutade runt 10 över 2.
då gick jag hem och sen va jag med ida lite senare.
vi cyklade mest runt haha!
men iallafall, hon hade ett par jätte snygga klackskor som hon ville jag skulle köpa.
får se hur det blir med det :D

fredag i morron.. vad händer ? :)
på lördag kanske jag är med ronja, men det är inte bestämt så får se.

ja.. annars har jag inte mer att skriva.
men vad tycker ni jag ska skriva om? kom med lite ideer så blir det lite roligare att läsa & skriva!
känns så tråkigt att bara sitta och skriva om vad jag gör på dagarna..
och sen min header, jag vet att det är samma sen förra gången jag blogga och den kanske är lite utjatad men det kommer snart en ny, det lovar jag  ;)

juste, färgade håret igår. tror det syns ganska bra hur det vart.

ja jag vet att jag har världens skitigaste spegel. fattar inte vad jag har gjort med den!
HAHAHA





Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du är riktigt fin i blont! :)

2009-08-20 @ 21:46:39
Postat av: idiiiissszzz

jaha skulle inte vi kanske käka rulle på lördag :(?

2009-08-20 @ 21:47:05
Postat av: Emin

blogga om mig (A)

2009-08-20 @ 22:59:18
Postat av: FS

sv: Haah, bra!

Då är vi på samma sida ;)



kram

2009-08-23 @ 21:09:33
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0