hos my BFF!

hello sweetisar!

jag sa ju igår att jag skulle ställa klockan på 9 idag. det gjorde jag, men tror ni jag kom upp då?
nej! jag gick upp runt 11. bra jobbat va? :)
iallafall, josse kom till mig och vi gick till affären och skulle köpa hårfärg men
dom har tagit bort sjukt mycket färger så den vi skulle ha fanns såklart inte.
sen gick vi till josse och hittade alicia i ett fönster så vi tog med piroger och gick till henne och åt ;)

nu sitter jag iallafall hos ronja!
och i morron börjar skolan. klockan är halv 12 och vi ska spela geni :D
tror ni vi kommer upp i morron ? :)
det tror vi!
lägger in lite bilder från sjuan nu.

puss




första dagen i sjuan , alltså ett år sen ;)








skolfoto 08/09

Kommentarer
Postat av: marina

Haha vart bor du då!:D

2009-08-19 @ 13:55:12
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: emelie bergström

tjejen i blondt, vet inte om det är du.. men iallafall, den tröjan. vart är den ifrån? :)

2009-08-20 @ 21:26:47
URL: http://emelibergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0